Wednesday 16 June 2010

PRODUK AFFILIATE FIZIKAL - MEE SIPUT

.
Jika anda mempunyai memori manis tentang MEE SIPUT pada zaman sekolah dan ingin sangat-sangat kembali merasai kerangupan MEE SIPUT ni, anda berada di tempat yang betul untuk mengimbas kembali kenangan itu. Kami berbesar hati me"refresh" kenangan anda bersama MEE SIPUT ini..


Korang pernah dengar ke Mee Siput. Aku ni orang utara so secara jujur tak tahu pun kewujudan mee siput ni. Dulu masa belajar ada gak member orang Johor tapi tak le pula dia citer pasal Mee Siput. Yang aku tau orang Johor ni makan pisang goreng cicah kicap. Bagi aku memang pelik la sebab selama ni aku makan pisang goreng tak cicah apa pun

By the way dalam banyak-banyak program affiliate yang ada kat internet ni...aku rasa ini la kali pertama aku jumpa affiliate barang makan. Sebelum ni memang ada affiliate gula STEVIA tapi STEVIA ni macam dah masuk kategori produk kesihatan

Caya lah....jual Mee siput pun ada affiliate. Amat sesuai untuk ditepek kat blog yang citer pasal benda makan. Personal blog pun ok gak sebab benda ni macam kudap-kudapan. Semua orang boleh makan. Aku pun dah order satu....nak try gak le makanan orang Johor ni

Sesapa yang berminat dengan niche barang makan dan ada blog pasal makan-makan ini peluang korang nak buat side income. Register FREE je.

Moh makan MEE SIPUT

Selamat Buat Duit Online Dengan Mee Siput



Selamat Buat Duit Online Dengan Affiliate

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails